• zobacz wiecej ....

2019-12-08 20:42:36

WIKIPEDIA

EGZAMIN NA KARTĘ ROWEROWĄ

Dnia 03.07.2019r. na terenie Szkoły Podstawowej w Zarzeczu odbył się egzamin na kartę rowerową.
Egzamin przeprowadził zaproszony funkcjonariusz policji z KPP Puławy Wydział Ruchu Drogowego st. sierż. Piotr Góra.
Egzamin z części teoretycznej polegał na rozwiązaniu testu składającego się z 15 pytań. Celem egzaminu teoretycznego było sprawdzanie znajomości przepisów ruchu drogowego niezbędnych do bezpiecznego kierowania pojazdem ...

BEZPIECZNE WAKACJE

W okresie wakacyjnym część dzieci wyjedzie na kolonie, czy obozy, a część pozostanie w domach. Mając na uwadze dobro przedstawiamy kilka rad, które mogą ochronić przed nieprzyjemnymi wakacyjnymi sytuacjami...

WYCIECZKA KLASY IV DO WARSZAWY

11 czerwca 2019 r. uczniowie klasy IV wybrali się na wycieczkę do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.
Pierwszym punktem naszej przedwakacyjnej przygody była wizyta w Planetarium Niebo Kopernika. W ciszy i spokoju posłuchaliśmy o gwiazdach i planetach. Mieliśmy wrażenie dryfowania w przedstworzach i obserwowania galaktyki.
Następnie posililiśmy się smacznym obiadem. O 12.30 zaczęliśmy zwiedzanie Centrum Nauki...

WYCIECZKA NA FARMĘ ILUZJI

10 czerwca 2019 roku uczniowie odziału „0” i klasy 1 wybrali się na wycieczkę do Parku Iluzji. Zwiedzanie farmy zaczeliśmy z Pania przewodnik, która oprowadziła nas po najciekawszych atrakcjach. Dzieci mogły wejść do latającej chaty tajemnic,  przejść przez tunel zapomnienia oraz zajrzeć do studni nieskończoności. Świetna zabawa oraz nuta rywalizacji towarzyszyła dzieciom podczas wyścigu tratwami po czym zmęczeni i  głodni udaliśmy się na...

UWAGA! UWAGA!

OGŁOSZENIE

Zgodnie z decyzją SANEPIDU z dnia 13.06.2019 r., nr OINS-HK.721/44/19

informujemy, że woda pochodząca z instalacji szkoły w Zarzeczu jest przydatna

do spożycia.

WYCIECZKA DO KAŁKOWA

4 czerwca uczniowie klasy III wraz z rodzicami i opiekunami uczestniczyli w pielgrzymce do Kałkowa-Godowa.Była to forma dziękczynienia za dar I Komunii świętej.
Oglądaliśmy Panoramę,która przybliżyła nam historię powstania Sanktuarium Matki Bożej, a także Misterium Męki Pańskiej, które ujęło wszystkich ciekawą formą przekazu. Uczestniczyliśmy we Mszy świętej i przeszliśmy Drogą krzyżową,kończącą...

DZIEŃ MAMY

27 maja 2019r uczniowie klasy drugiej wraz z wychowawcą przygotowali uroczystość z okazji Dnia Mamy. Sala lekcyjna została przyozdobiona kwiatami, namalowanymi portretami mam oraz serduszkiem z napisem ,,Kocham Cię Mamo”. Na uroczystość przybyły mamy i Pani Dyrektor Iwona Krzyżanowska. Najpierw odbyła się część artystyczna. Dzieci pięknie powiedziały wiersze i zaśpiewały piosenki o mamie. Mamusie z uwagą obejrzały występy swoich pociech, było widać na twarzach radość i wzruszenie. Po występach dzieci złożyły życzenia...

ŚWIĘTO NARODOWE - 228 ROCZNICA UCHWALENIA KONSTYTUCJI 3 MAJA

30 kwietnia 2019 r. w naszej szkole uroczyście obchodziliśmy Święto Narodowe - 228 rocznicę uchwalenia Konstytucji 3 Maja. Z tej okazji członkowie koła teatralnego przygotowali poranek patriotyczny.
Uczniowie obejrzeli spektakl opracowany na podstawie legendy o Lechu, Czechu i Rusie. Na zakończenie spotkania wspólnie zaśpiewaliśmy piosenkę ,,Witaj majowa jutrzenko"...

,,TAM GDZIE SIĘ MORZE Z NIEBEM WSPÓŁBRATA...''

W dniu 4 kwietnia, w naszej szkole, odbyło się spotkanie uczniów z oficerami Marynarki Wojennej. Naszymi gośćmi był, kpt. mar. pan Michał Rebis, Zastępca Dowódcy ORP „Iskra” oraz kpt. mar Adrian Rusek, Zastępca Dowódcy ORP „Wodnik”- absolwent naszej szkoły. Warto wspomnieć kilka słów o naszym absolwencie. Kpt. mar. Adrian Rusek po ukończeniu szkoły podstawowej i gimnazjum w Zarzeczu, uczęszczał do Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół Technicznych im. Marii Skłodowskiej-Curie w Puławach. Następnie rozpoczął studia...

WYCIECZKA DO WARSZAWY

10 kwietnia 2019 roku uczniowie II i III klasy wraz z opiekunami: p. Agnieszką Filipek i p. Krystyną Krawczyk udali się na jednodniową wycieczkę do Warszawy. Zwiedzanie miasta rozpoczęliśmy od wizyty na Stadionie Narodowym. Dzieci zobaczyły pomieszczenia strefy zawodniczej wykorzystywane podczas meczów reprezentacji Polski w piłce nożnej . Wielkie wrażenie na wszystkich zrobiła szatnia piłkarzy z kompletem koszulek zawodników, centrum medialne PGE Narodowego. Widok ogromnych trybun oraz płyty boiska to niezapomniane chwile tego pobytu...

TARGI PRACY I EDUKACJI W PUŁAWACH

W pierwszy dzień wiosny, czyli 21 marca, uczniowie klasy 7 i 8 wzięli udział w Targach Pracy i Edukacji w Puławach. W ramach Dni Otwartych zorganizowanych Przez Zespół Szkół Technicznych i Zespół Szkół nr 2, młodzież uczestniczyła w warsztatach i pokazach promujących ofertę edukacyjną. Zapoznanie się z wymaganiami poszczególnych kierunków pomogło uczestnikom wyjazdu w dokonaniu wyboru dalszej drogi kształcenia...

OBWIESZCZENIE

W związku z pogarszającą się sytuacją w oświacie i w trosce o lepszą przyszłość Wychowanków nasza szkoła, jak większość placówek w Polsce, podjęła decyzję o przystąpieniu do ogólnopolskiego strajku pracowników oświaty. Strajk rozpocznie się 8 kwietnia 2019r. Będzie on polegał na nie podjęciu pracy w szkole przez część nauczycieli. W związku z tym wystąpią utrudnienia w pracy szkoły. Dzieci przebywające w szkole będą miały zapewnioną opiekę. Prosimy o wyrozumiałość i wsparcie naszych działań w tym trudnym dla nas okresie. Strajkujemy nie tylko o finanse, ale przede wszystkim o przyszłość polskiej szkoły.

21 MARCA POWITALIŚMY WIOSNĘ

REKRUTACJA NA ROK SZKOLNY 2019/2020

Rozpoczęliśmy rekrutację do oddziału przedszkolnego i klasy I

Szkoły Podstawowej im. Bartosza Głowackiego w Zarzeczu.

Więcej informacji na tablicy ogłoszeń i w sekretariacie szkoły.